#MAXI



Spódnica MAXI, nie tylko dla wysokich dziewczyn.
Dzisiejszy wpis powstaje dlatego, że miałam okazję wybrać się na zdjęcia z moim ulubionym fotografem, lecz teraz nie o tym. Kolejną rzeczą która mnie, można powiedzieć zainspirowała do napisania tego posta są moje małe zakupy zrobione w Bułgarskim centrum handlowym, a dokładniej w sklepie NewYorker, czyli każdą z tych rzeczy bez problemu można znaleźć również tu - w Polsce. A więc plątając się po sklepie wpadłam na crop top oraz długą morską spódnicę, stwierdziłam, że przymierzę jednak pewnie i tak nie kupię ponieważ gdziekolwiek się natknę na temat spódnic czy sukienek maxi znajduję miliony wypowiedzi o tym iż takie ubrania TYLKO dla wysokich, głównie te myśli sprawiły, że ze sklepu wyszłam jedynie z bluzką i naszyjnikiem, mimo tego, że czułam się w takiej spódnicy bardzo dobrze, za pierwszym razem jej  nie kupiłam i żałowałam, wróciłam się po nią za kilka minut. Teraz myślę, że zrobiłam dobrze, z zakupu jestem niesamowicie zadowolona i mimo moich 158 centymetrów uważam, że spódnica leży dobrze a dodatkowo optycznie dodaje wzrostu. Dlatego cały wpis skierowany jest głównie do dziewczyn i chodzi o to, aby nie przejmować się różnymi opiniami i zakładać to w czym czujemy się i uważamy, że wyglądamy dobrze!







9 komentarzy:

  1. Super post, śliczne zdjęcia mamy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. macie śliczne spódnice, szczególnie ta pierwsza, taki odważny kolor :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście pasuje! ;) Świetne stylizacje.
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/2014/07/moje-letnie-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ^^ no ja mam 158 i dziwnie wyglądam haha, ale ty bardzo ładnie ;D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam spódnice maxi!
    Wyglądacie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger