Drugie Szanse.

Wszystkie smutki których doświadczam prowadzą mnie do przekonania, że wszystko jest bałaganem. Robiąc porządki znalazłam jeszcze kilka wspomnień, choć byłam przekonana, że już wszystkie odłożyłam do szuflady przeszłości, a otwarta jest jedynie ta nowa, przyszłość pełna planów. Od kilku dni mój humor sprawia, że jestem bardzo obojętna w stosunku do wszystkich wokół. No dobra, prawie wszystkich. Jest jedna wyjątkowa osoba której wykazuje ciągłe zainteresowanie, taka moja dobra duszyczka. I teraz się zastanawiam, czy tak właśnie ma być? Bo Bóg jeden wie, że nic dobrego nie przychodzi za darmo. Potrzebuję zdecydowanego odpoczynku. Chcę wyrzucić obojętność i otworzyć się ponownie. Wiem, że się uda. Wierzę w drugie szanse
 _________________________________________

All these sorrows I have seen.They lead me to believe that everything’s a mess.
I get older and life fades but you remain, open up again I believe in second chances. Cause heaven knows that nothing good comes free.

















6 komentarzy:

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger