KIM JESTEŚ?

Kolejne 365 dni już prawie za Tobą. Jak wiele się zmieniło? 

To niewiarygodne jak bardzo ludzie się zmieniają. Popatrz rok wstecz. Inne życie, inna ja, inni ludzie otaczający mnie. Kolejny raz nowy rok będę witać z innymi osobami. Inne priorytety, inne wartości. Zmieniło się wszystko. Doceniam każdy wolny moment i każdy zapracowany. Może czasem jestem zbyt smutna, ale już dawno stałam się perfekcjonistką w ukrywaniu moich emocji przed ludźmi. No dobrze, prawie. Jedna osoba mnie opatentowała. Zazwyczaj wynika to z tęsknoty i bezsilności. Jedyną rzeczą mogącą zmienić te dwie rzeczy jest czas bo życie poniewiera, ja niby się uczę. Odwaga to siła, a miłość do życia to nagroda za to, że nie jest łatwo, a chce walczyć dalej. Nie ma co już patrzeć w tył. Możesz tylko patrzeć w przyszłość, ale ważne żebyś wierzył że naprawdę warto i spytał sam siebie KIM JESTEŚ?









1 komentarz:

  1. U mnie też wiele się zmieniło. I na lepsze i na gorsze, ale zawsze do przodu z podniesioną głową! Trzymam kciuki i dalej walcz!! Cokolwiek się stanie jesteś zwycięzcą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger