cześćsiemaelo.

A więc siedzę sobie i nawet mogę powiedzieć że trochę nudnawo jest.
Przez ostatnie dni nie wydarzyło się nic szczególnego, więc nie opisuje.
Jednym z ciekawszych dni był pierwszy dzień wiosny wtedy trochę pochodziłam po mieście.
Wiecie jak co roku, nie mogłam odpuścić takiej okazji do zerwania się z lekcji.
Mimo tego że na początku  żałowałam bo nauczycielki zaczęły robić z tego wielki problem i tak było warto.
Mamy jakieś filmiki, w sumie jeszcze nie zmontowane ale jak coś z tego wyjdzie i udostępnimy to tu wrzucę.
Wczoraj dowiedziałam się że na tego rocznym Hip-Hopie na Żywca będzie Gural, Sokół, Marysia Starosta i WENA + jeszcze ktoś ale na razie brak informacji. Nieźle się jarałam ponieważ uwielbiam Gurala tym bardziej że będę mieć szanse zrobić sobie z nim zdjęcie. Jedynym minusem jest to że jadę również na obóz za granicę i nie wiem kiedy wyjeżdżam, więc mogę być nie obecna na koncercie wtedy chyba się załamie.
Dobra jeszcze mam dużo czasu do wakacji, teraz czas zająć się nauką i ćwiczeniami. HUEHUE. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger