High Hopes

Moja prawie miesięczna nieobecność na blogu sprawia, że od kilku dni tylko czekałam na chwilę czasu którą będę mogła poświęcić pisaniu. Tym bardziej, że mimo mojego zaniedbywania statystki mówią same za siebie i bywacie tu coraz częściej, co bardzo mnie cieszy. 

W czwartek kolejny raz odwiedziłam Kraków. Moje ulubione miasto które za każdym razem daje mi niewiarygodnie dużo pozytywnej energii, wszędzie się coś dzieje. Wiele możliwości, pełno młodych otwartych ludzi. Słońce i piękne miasto dodało mi największej motywacji, że czas zabrać się za wszystkie rzeczy które zostawiam na później. Jedno z moich najważniejszych marzeń to to, że już za dwa lata będę mogła spędzić tam część mojego życia, o tak. Całkowicie udało mi się odciąć od codzienności, zostawić wszystko co minęło za mną i rozpocząć nowy etap. Nowy etap pełen po brzegi wielkich nadziei. Nadziei które pojawiły się nagle wraz z masą pozytywnych osób i wyjątkowością ostatnich dni.
______________________________________________________

"High hopes, when you let it go, go out and start again
High hopes, ooohhh when it all comes to an end
But the world keeps spinning
Yeah the world keeps spinning around"

A few days ago I was in Krakow. Krakow is my favorite city in Poland. Every time I'm in Krakow back full of motivation. A lot of young people. A lot of good energy. The last days were very special.

 













11 komentarzy:

  1. Typowo i banalnie - ale też kocham Kraków! Co do otwarcia nowego etapu i pozostawienia reszty daleko za sobą - zazdroszczę kochana i sama do tego dążę, tyle, że nieco mi się nogi podwijają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gdy stałam na tarasie muzeum narodowego stwierdziłam, że mogłabym zostać tam już do końca życia

      Usuń
  3. Jeszcze nie byłam w Krakowie, ale chyba muszę to nadrobić :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!
    http://pinkroseees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W Krakowie byłam chyba tylko raz , ale zupełnie nic nie pamiętam :/
    Świetne zdjęcia ! *.*
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger