Moje ulubione blogi!

To niesamowite jak kilka promieni słońca wpływa na to że czuję się o wiele lepiej, mam dobry humor. Muszę się w końcu zabrać za naukę historii, tak bardzo tego nie lubię a kilka ocen się samo nie poprawi. Ale to od przyszłego tygodnia, ten już odpuszczę. Nienawidzę tego okropnego uczucia, że ciągle mam coś na głowie. Jednak ostatnio wypełnia mnie ono praktycznie każdego dnia. W ostatnie kilka dni udało mi się w małym stopniu polepszyć wygląd mojego pokoju, w sobotę muszę poprzestawiać parę rzeczy i już będzie dobrze bo wystarczą tylko małe dodatki, w końcu będę z niego zadowolona! Dobra właściwie to tego posta zaczęłam tylko po to aby przedstawić wam kilka moich ulubionych blogów.










Każdy z tych blogów jest cudowny i na swój sposób wyjątkowy, uwielbiam je czytać/przeglądać i czekam na nowe posty. Mam nadzieje że uda mi się wrzucić tu w marcu to co zaplanowałam, oraz mam do was ogromną prośbę aby na moim ASK'u pojawiły się nowe ciekawe pytania w których odpowiedziach będę mogła się rozpisać i wrzucić je tu w formie posta, ponieważ moja skrzynka tam jak na razie jest pełna powtarzających się nudnych pytań. 



1 komentarz:

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger