#wartozobaczyć

Ostatnio właściwie przypadkiem znalazłam się w dobrej części internetu, hehe. Wpadłam na wiele filmików które są warte zobaczenia mimo że ich tytuły nie są jakoś szczególnie zachęcające. Moim zdaniem są na prawdę bardzo pozytywne i potrafią zmienić nasze myślenie. W jednym z nich znalazł się cytat: "Ludzie odnoszący sukces, robią to, co zrobić muszą, bez względu na to, czy mają na to ochotę czy nie" i właściwie to on ma przynajmniej na mnie największy wpływ. Wiem że mam przed Sobą do osiągnięcia wiele celi. Jako przykładu użyję nauki, bardzo zależy mi na tym aby się w końcu zabrać naukę, bo wiem że jeżeli spędziłabym chociaż trochę czasu nad tym to już moje oceny byłyby o wiele wyższe, ale co do tego jestem ogromnym leniem, więc gdy mam się zabrać do nauki historii to najchętniej zrobiłabym milion innych rzeczy. Ale jednak wiem że zależy mi na tym, i coś Sobie obiecałam. Wtedy mam od razu w głowie powyższe słowa i wiem że mimo tego że mi się nie chce to muszę to zrobić aby za rok nie żałować że znów wszystko olałam. Tak samo to działa w każdym innym kierunku mojego życia. Na razie to tyle, mam już pomysły na dwa posty które mam nadzieje uda mi się tu gdzieś w najbliższym czasie wplątać między codziennymi postami. Odwiedzajcie i komentujcie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger