#school

Cześć! Dość długo nie pisałam, wynika to głównie z braku czasu i chęci aby cokolwiek tu wrzucić. W sumie to szczególnie nic się nie zmieniło, oprócz tego że w końcu jestem chociaż trochę zadowolona z moich ocen. To nie jest tak że nagle zaczęłam siedzieć ciągle z książkami, nie, nie, nie! Po prostu chyba małymi krokami udaje mi się przezwyciężyć lenistwo, które sprawia że nagle gdy mam coś zrobić znajdę sto ciekawszych rzeczy do roboty. Pomijając szkołę wymyśliłam wiele postów które są rozplanowane na prawdę na cały rok, postaram się je tu wrzucać między takimi zwyczajnymi wpisami. Jeżeli mi się uda to pierwsze trzy pojawią się już marcu! Jejku, dopiero leżałam z ogromnym bólem głowy po sylwestrze a już koniec lutego, marzec i kwiecień miną w mgnieniu oka. Będzie wycieczka klasowa, targi szkół i ogromne powtórki do egzaminów, maj wiadomo - ostatnie poprawianie ocen byle wyciągnąć je jak najwyżej. A czerwiec? W czerwcu już każdy żyje wakacjami, kto tam jeszcze bywa w tym miesiącu? Sale zwykle były puste. Przynajmniej tak było w przypadku mojej klasy. Niestety w tym roku do wakacji Sobie poczekam na lekcjach, ponieważ uparli się na obniżanie zachowania, a nie chcę skończyć z takim na zakończeniu roku.

ASK


1 komentarz:

  1. Ja już w czerwcu po wystawieniu ocen nie będę się tak regularnie wstawiać na lekcjach. :D
    BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger