HA!

HAJU, ♥.
Szkoła, dom, sklep  < NUDA >
Nie mam co dziś pisać,
w sobotę muszę zmieniać grafikę bloga.
Tak strasznie mi się już znudziła, ehh. 
Myślę sobie co porobić, cholernie nie chce mi się iść jutro do szkoły.
Normalne, brakuje mi czasu na jakiekolwiek wyjścia z domu. 
PRAGNĘ PIĄTKU, chce sobie nareszcie wyjść z domu ze znajomymi. 
Może więcej napiszę w piątek, jutrzejszy dzień będzie pewnie taki sam jak dzisiejszy,
więc nawet mi się nie opłaca pisać posta. 
A i jeśli możecie to lajkować: http://pl-pl.facebook.com/cojakcoalewlosy 


3 komentarze:

  1. pasjonujące życie ukwiału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyżby cięta riposta? ; x

      Usuń
    2. Po prostu dziwią te przemyślenia, życie umysłowe na poziomie paciorkowca. a przecież stać Cię na więcej.

      Usuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger