Wtorek.

OMOMOM, cześć.
Dzisiejszy dzień był męczący.
Najpierw na zakupy, kupiłam sobie strój na basen. 
Ale i tak te zakupy były długie.
A potem poszłam z Kamilą chodziłyśmy po mieście, 
byłyśmy w parku, robiłyśmy słit focie. 
Jest ładna pogoda, ehh aż nie chce myśleć 
że jutro do szkoły - tragedia. 
Jestem pozytywnie nastawiona jak na razie, 
i mam nadzieje że łażenie do szkoły po kilku dniowej przerwie,
mi tego nie zepsuje. Nie mam pojęcia jak ja rano wstanę, 
ale OK jakoś będzie.
Więc byle do soboty, bo zobaczenie się z przyjaciółmi jest
ZAWSZE SPOKO.
Przynajmniej na razie uwielbiam swój horoskop.
Nie ważne dlaczego, motywuje mnie. 
 ♥



2 komentarze:

  1. BOSKA CZAPA . ja dziś też byłam na zakupach, ale pogoda nie dopisała. ;c
    przy okazji, zapraszam do mnie! http://mrrx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie ; D
    a kto lubi wstawać do szkoły .. -.-
    Pozdrawiiam ; * ; )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger