To niesamowite, jak kilka promieni słońca wpływa na to, że mój humor jest o wiele lepszy i od razu dostaję chęci do robienia czegokolwiek. Liczę na to, że słoneczko nas nie opuści przez bardzo długo i znów będzie można śmigać do szkoły w szortach. O! A co do szkoły to na mojej szafie wisi duuuża kartka na której trwa odliczanie do mojego własnego mini rozpoczęcia wakacji, czyli dnia w którym wszystkie oceny będą już wystawione a w szkole jeśli się pojawię to tylko dla obecności i odebrania świadectwa, potem do widzenia i mam nadzieje, że na długo odpocznę od tej samej drogi którą widzę dzień w dzień. Poza tym wszystkim na reszcie jakiś piątek zapowiada mi się ciekawie, życzę wszystkim powodzenia w przetrwaniu tych kilku ostatnich dni!

1 komentarz:

  1. W sumie to można powiedzieć, że już są wakacje, bo w szkole nudy i w ogóle, teraz praktycznie też chodzę do szkoły tylko dlatego, żeby podciągnąć zachowanie. :)
    PS. fajny blog :3
    http://klaududus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger