#littleinspiration

Dzisiejszy wpis zainspirowany jest głównie tym, że w końcu mam co do niego dodać! Wczorajsze zdjęcia z moim ulubionym fotografem poprawiły mi humor. Stwierdziłam też, że dobrze będzie wrzucić tu znów coś tematycznego. A, że wcześniej byłam proszona o wrzucenie stylizacji to pojawi się tu ona po raz drugi, mimo tego, iż uważam, że się kompletnie do  doradzania w takich sprawach nie nadaję to postanowiłam zaryzykować i po raz kolejny wrzucić tu taki post. Na sobie mam ciemne, obcisłe jegginsy które połączyłam z białą, krótką, luźniejszą górą, pogoda była zmienna więc dorzuciłam cieniutką, długą, czarną narzutkę. Buty które mam na nogach są jedynymi z moich ulubionych. Głównie dzięki temu, że są niesamowicie wygodne, a tu również idealnie dopasowały się kolorystycznie do reszty. A, i jak mogłabym zapomnieć o okularach. U mnie to dodatek obowiązkowy w słoneczny dzień. Padło na klasyczne czarne Ray-bany!










Lajkujcie stronę: SALON KOSMETYCZNY JULKA

14 komentarzy:

  1. Masz super design bloga!
    Fajne stylizacje.

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :) http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/06/two-summer-looks.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz buciki! :) I ogólnie cała stylizacja świetna.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie tu :)
    butami mnie urzekłaś.. i te włosy :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie, jesteś śliczna :)
    A jak plany na wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, plany na wakacje jak najbardziej mam - Bułgaria, zbliża się wielkimi krokami i już niedługo pewnie jakiś post na ten temat!♡

      Usuń
  5. Bardzo fajny post i blog :))

    http://roksana-roksanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że się podoba! :)

      Usuń
  6. piękne buciki ii zakochałam się w paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również pogoda bardzo zmienna, wychodzę w koszulce, po 20 minutach wracam po bluzę. Bardzo fajne są te spodenki, o ile się nie mylę "ombre"- gdzieś podsłuchałem, podoba mi się cały zestaw ;)
    http://chmiiellu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger