#HOLIDAYS2014

Hej, hej, hej! Właśnie oficjalnie rozpoczęły się wakacje 2014.
Rok szkolny zakończony jest moim zdaniem bardzo dobrze, chociaż szczerze będę bardzo tęsknić za moja kochaną 3A, która potrafi się kłócić w ostatni dzień, a potem za sobą płakać. Haha no, ale dziś nie o tym. Jak każdy, liczę na to, że  te wakacje będą cudowne. W lipcu jadę na obóz do Bułgarii, a resztę czasu stawiam na spontaniczność, jednak jest kilka rzeczy którymi muszę się zająć tego lata. Przede wszystkim blog! Będę starała się dodawać ciekawsze wpisy, poprawić wygląd i wrzucać ambitniejsze zdjęcia. Blogowanie wymaga pokazywania siebie nie tylko z najlepszej strony, więc może to zmotywuje mnie bardziej do zaakceptowania siebie. Kolejną ważną rzeczą jest to, że w końcu muszę zamówić rower, na reszcie będziemy mogli śmigać po mieście! Przechodząc do jazdy to uwielbiam wielkie miasta więc w te wakacje nie zabraknie na pewno ich odwiedzenia: Katowice, Kraków i jeżeli się uda to Warszawa. Mam już kilka upatrzonych książek które na pewno wpadną w moje ręce w ciągu tych dwóch miesięcy! O, i najważniejszy element to, to, że w końcu się wyśpię!



6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam jeździć rowerem :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlatego właśnie chcę zamówić! :)

      Usuń
  2. fajne zdjęcia :)
    http://ulubowo.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, masz świetny blog!

      Usuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger