Brak tytułu

Jedyne na co aktualnie czekam to piękna, cieplutka wiosna. Nowy miesiąc zapowiada się pracowicie. Choć dziś sobie odpuściłam, to od pierwszego poniedziałku wracam do wykorzystywania moich możliwości całkowicie. Lekkie zaległości, lekcje rysunku, pozalekcyjne zajęcia z historii sztuki aktualnie przygotowujące nas do konkursu i równocześnie matury, oraz piątkowe zajęcia dodatkowe z mojej ulubionej fizyki. Tak, tak fizyki. Wiem, koszmar większości z Was. Naprawdę nie trudno ją zrozumieć wystarczy trochę czasu i cierpliwości. Świadomie wybierałam ją jako rozszerzenie. Wrócenie do ćwiczeń, które uwielbiam to też jedno z moich postanowień na ten miesiąc tym bardziej, że pogoda dopisuje, bieganie wieczorami i skakanie na skakance to jedne z moich ulubionych rodzai aktywności fizycznej.  Już dziś czuję, że będzie brakować mi czasu, jednak przeczuwam też, że tym razem moja pozytywna energia mnie nie opuści i da radę dotrzymać mi tempa. 
_________________________________

Hi March! I need spring. Spring is my favorite season. I love the sun. I love flowers. I love positive energy. Time to get to work. I took drawing lessons, physics and art history. It needs a lot of strength for this month. But I can do it. Successful month. Kisses.









6 komentarzy:

  1. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.

    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as
    backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My web blog; Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger