Noce, dni

Chyba już tak mam, że nocą lepiej mi się pracuje, tworzy, myśli i łatwiej otwiera na ludzi, czy długie szczere rozmowy. Wieczorami kreatywności jest we mnie dziesięciokrotnie więcej niż dniami. Każdy mój rysunek i większość moich postów powstaje wieczorami, lub środkiem nocy. Choć sen uwielbiam, to zwykle nie poświęcam mu wystarczająco dużo czasu, no chyba, że nie mam nic do zrobienia, co jeśli się zdarza to naprawdę bardzo rzadko. Zawsze wolę się czymś zająć mówię, że wyśpię się później i nie warto tracić czasu. Jednak to później odkładane jest w nieskończoność, przynajmniej w moim przypadku.

Ten weekend pozostanie jednym z moich ulubionych. Piątek spędziłam z Angeliką, nasze rozmowy i planowanie są bez końca. Kiedy wróciłam dość późno, czas spędziłam na urodzinowej imprezie starszego brata. Bardzo pozytywnie, uwielbiam towarzystwo starszych ode mnie osób jakoś łatwiej mi się z nimi dogaduje. A wygłupianie przy freestyle'u sprawiło, że płakałam ze śmiechu. Sobota od rana była pełna energii. Cały dzień w Bielsku. Kocham dni kiedy nie marnuję ani chwili i choć aktualnie jestem totalnie zmęczona to było warto! A i wszystkiego najlepszego Kobietki! Dziś nasze święto. 









4 komentarze:

  1. Jej, jakie ty masz śliczne włosy!
    U mnie rok bloga, zapraszam! :)
    http://glamour-talia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi,

    I would like to let you know that we are
    selling high PR Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the
    importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high
    PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks
    to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Also visit my site ... Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr
    blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR
    blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were
    you can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    my blog post - Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci włosów moja droga, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger