Witaj Wiosno!

Jesienią spadły liście, zimą śnieg. Minęło. Ostatni tydzień uświadomił mi jak szybko przemijają rzeczy które wcześniej dawały nam szczęście i wydawały się wieczne. Właśnie dlatego nie należał do najprostszych, zdecydowanie za dużo myśli wypełnia moją głowę. Niewiarygodne jak szybko zmienia się moje zdanie, ale moja przeszłość doprowadziła mnie do tego kim jestem, każda nawet najbardziej nieodpowiedzialna chwila która dawała mi szczęście już zawsze będzie moja, niczego nie żałuję. Dziś witam cudowną wiosnę, to Ona daje mi wiele energii. Teraz nie chcę zatracać się w rzeczach które ukoją mnie chwilowo, chcę skupić się tylko i wyłącznie na mojej przyszłości i wykorzystywaniu każdej chwili. Mój optymizm powoli do mnie wraca, dzięki odpowiednim osobom, muzyce, dużej ilości sportu, coraz szybciej zbliżającym się wakacjom- już mniej niż sto dni i świadomości, że Bóg jest dobry cały czas. 






7 komentarzy:

  1. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks
    from high PR blogs. And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    my web site: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high
    PR Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.

    And you also know how costly it can be to have backlinks to this
    high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use
    as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my web blog :: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  3. I don't even know the way I stopped up right here, however I assumed this put up was
    once great. I don't recognise who you are however definitely you're going to a well-known blogger
    for those who aren't already. Cheers!

    Have a look at my webpage copy wii games

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high
    PR blogs. And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr
    were you can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Also visit my weblog ... Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują do ciebie te okulary *.*
    Pozdrawiam :)
    jbaconx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM TE OKULARY!

    http://podrozujzdominikiem.blogspot.com/2015/05/roma-na-spokojnie.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger