#overthinking

Mam w głowie tyle myśli, trudno jest zebrać je w spójną całość, szczególnie taką którą można tu umieścić. Ostatnio bardzo dużo się dzieje, dużo się zmienia, za szybko. Jednak z drugiej strony chyba w końcu przełamuje się codzienna monotonia. Zaczął się kolejny miesiąc, mam przed sobą dość trudny wybór nowej szkoły, byłoby okej gdyby nie to, że kompletnie nie mam pojęcia czym zapełnić drugą i trzecią rubrykę, tak abym ewentualnie nie żałowała tego wyboru. Ostatnie dwa weekendy, czyli ten pierwszy zaraz po egzaminach - spędziłam świetnie bawiąc się na weselu, przy naszym stoliku impreza do samego rana, chociaż szczerze to ledwo się już tam trzymałam o tych godzinach, hahah. A drugi weekend właściwie długi, jeszcze trwa i mógłby się nie kończyć ponieważ złapałam ogromnego lenia co do chodzenia do szkoły, tym bardziej że czas zabrać się za ostatnie poprawianie ocen. Chcę mieć to wszystko z głowy.
ASK 
SNAPCHAT: h0lds
TUMBLR 
OPISZ MNIE










4 komentarze:

  1. Ładnie wyglądasz i pierwsze zdjęcie właśnie to przedstawia ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wygląd bloga, taki przejrzysty ;) Bardzo mądrze piszesz, podoba mi się Twój styl pisania.
    Jesteś śliczna, pierwsze zdjęcie najlepsze! ♥

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger