#TAG: moje blogowe sekrety

Stwierdziłam, że skoro i tak się nudzę to znajdę jakiś ciekawy tag który będę mogła zrobić. Po przeszukaniu internetu wybrałam jeden który mi się spodobał, a więc odpowiadam na pytania, mam nadzieje, że zachęcę jakąś osobę która również prowadzi bloga do zrobienia tego u siebie.

Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty? 
Przed tym blogiem miałam jeszcze kilka innych, które niestety długo nie przetrwały i szybko mi się znudziły. Ten blog jest pierwszym który mam łącznie ponad 2,5 roku. Odkąd go wznowiłam posty są dodawane w różnych odstępach czasu, wszystko zależy od humoru i weny ale najczęściej pojawiają się co tydzień, dwa. No chyba że mam dużo luzu, wtedy zdarzają się o wiele częściej, jak np. dziś. 

Ile razy zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności? 
Jeżeli w dany dzień dodałam posta, to często, ale na szczęście moje wyświetlenia się tu nie wliczają.
W pierwszej kolejności włączając laptopa jest u mnie od dawna Facebook.

Czy twoja rodzina/znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Publikuje mojego bloga na każdej stronie jaką mam, więc chyba każdy o tym wie. Mój blog nie jest żadną tajemnicą. Staram się umieszczać posty i zdjęcia, ze świadomością, że stronę może otworzyć każdy. Kilka dni temu mieliśmy w szkole na języku Polskim lekcję o blogach, gdy Pani zapytała czy ktoś prowadzi od razu chłopcy zaczęli wołać, że ja. Zapytała czy mogłabym pokazać, ponieważ chcieliśmy opisać dokładniej jak to wszystko wygląda, oczywiście zgodziłam się skoro i tak cała moja klasa o tym wie, nie było to dla mnie żadnym problemem.

Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek? 
Ogólnie moje ulubione blogi to takie pisane przez osoby które znam, reszta to blogi na których można znaleźć różnego typu inspiracje, czy bardzo dużo zdjęć.

Czy zazdrościsz czasem innym blogerkom? 
Zdecydowanie tak, najbardziej tym które dzięki swojemu blogu dostają masę czadowych rzeczy za darmo.

Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Bardzo dużo, przede wszystkim sprawił, że łatwiej jest mi pisać o tym co myślę, otworzyć się do ludzi. Nie wyobrażam sobie teraz nie mieć takiego miejsca gdzie mogę się podzielić z większą liczbą osób tym co się u mnie dzieje, tak samo czytając stare posty przypomniałam sobie o wielu rzeczach. Blog jest taką moją małą formą publicznego pamiętnika. 

Skąd czerpiesz pomysły na posty?
Większość postów składa się z rzeczy które przyjdą mi do głowy, nie mam jakiejś blogowej inspiracji z której kopiowałabym cokolwiek, pomijając tagi bo w nich właśnie chodzi o to aby odpowiedzieć na dane wcześniej pytania.

Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga?
Tak i to na dość długi czas, na szczęście szkoda było mi czytelników więc zamiast usuwać po prostu przestałam pisać. Dziś jestem zadowolona bo po jakimś czasie znów zmotywowana wróciłam do pisania!

Co najbardziej Cię denerwuje w blogach innych dziewczyn?
Posty pisane wymyślnymi czcionkami które ledwo się da odczytać, nie mówiąc już, że one nie obsługują polskich znaków. Blogi 12 latek które na siłę chcą się wypromować.

11 komentarzy:

  1. otoototoo ostatnie, dobrze napisane ostatnie zdanie ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha noo niestety taka prawda :D

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Bardzo podoba mi sie nazwa bloga. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mi bardzo podoba się Twój blog więc obserwuje :)

      Usuń
  3. Fajnie, że zmotywowałaś się w pisaniu i zaczęłaś jakby "od nowa" działać C; życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :**

    http://wild-young-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, masz świetnego bloga - obserwuje! :)

      Usuń
  4. bardzo mądrze piszesz, Twoj blog jest bardzo przejrzysty ;)
    o moim blogu takze wie rodzina ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, obserwujemy bo bardzo mi się u Ciebie podoba:)

      Usuń
  5. Świetny blog!
    Może wspólna obserwacja ? Ja już i czekam na uczciwy rewanż <3
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry tag! Nigdy takiego nie widziałam. Fajnie się czyta :)
    Z ostatnim się zdecydowanie zgodzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe pytania i na innych blogach również dobrze mi się go czytało więc zachęcam do zrobienia u siebie :*

      Usuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger