#TAG: przypadkowe fakty o mnie

Dzisiejszy post powstaje tak właściwie z nudów. Bardzo zależało mi na tym, aby coś tu wrzucić jednak zero weny, wpadłam na to aby znów użyć ciekawego tagu bo pod poprzednim pojawiało się wiele  pozytywnych komentarzy.
  • Mam na imię Paula, nie Paulina, ale już się przyzwyczaiłam, że mówią do mnie tak tylko czasami ciocie, albo mama gdy jest na mnie zła. 
  • Niektórzy znajomi mówią do mnie mydełko, już się przyzwyczaiłam i nie przeszkadza mi to.
  • Gdy byłam młodsza chciałam niebieskie meble, teraz ich nie lubię.
  • Matematyka to mój ulubiony przedmiot
  • Mam siostrę i dwóch braci, więc często jest wesołooo. 
  • Nie umiem oszczędzać.
  • Kocham malować/rysować.
  • Chcę mieć tatuaż, ale nie teraz dopiero jak będę starsza i to o wiele.
  • Panicznie boję się pająków.
  • Kocham słońce i lato, mogłabym mieszkać w ciepłych krajach.
  • W przyszłości chciałabym mieszkać za granicą.
  • Co roku jestem na wielu imprezach pod Amfiteatrem ponieważ mam tam bliziutko. 
  • Uwielbiam park w moim mieście i mogłabym tam ciągle spacerować. 
  • Zawsze mam przy sobie telefon
  • Na drugie imię mam Magdalena 
  • Zimą jeżdżę na desce, chociaż w tym roku nie miałam okazji. 
  • Jestem strasznym śpiochem
  • Uwielbiam Rihanne i Miley 
  • Bardzo lubię angielski, jednak nie chcę mi się brać za jego naukę
  • Uwielbiam moją klasę, jednak mam dość tej szkoły
  • Jak się nudzę i mam dobry humor to słucham dla żartów disco polo
  • Nie boję się horrorów, "Obecność' oglądałam sama o 3 w nocy.
  • Jak nic nie ma w telewizji to oglądam bajki
  • Pocahontas i Mała syrenka to moje ulubione bajki z dzieciństwa 
  • Kocham sztukę
  • Lubię zwiedzać
  • Lubię żyć w zgodzie z ludźmi i światem
  • Mam bardzo dobry kontakt z rodzicami
  • Chcę aby moje dzieci miały wyjątkowe imiona.
  • Bardzo podobają mi się brytyjski akcent
  • Byłam dwa razy przewodniczącą klasy i szybko mi się to znudziło. 
  • Uwielbiam podróżować
  • Ciągle czytam horoskop, mimo to, że w niego nie wierzę. 
  • Mogę się uczyć każdego przedmiotu, byle nie historii
  • Staram się koncentrować w większości na pozytywnych rzeczach, chociaż wiadomo - nie zawsze się udaje.


To tyle, wypisałam najbardziej przypadkowe fakty które wpadły mi do głowy w ciągu ostatniej godziny.





4 komentarze:

  1. też jestem śpiochem. ;) strasznie dużo tych faktów wypisałaś. ;) i fajna sukienka na tym zdjęciu na dole. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, no tak, łącznie 35 :D

      Usuń
  2. haahaha o kurczaczki, właśnie sobie zdałam sprawę jak wiele mamy ze sobą wspólnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dlatego tak dobrze się nam rozmawia! ;D

      Usuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger