#sunny

Uwielbiam to słońce, liczę na to, że pogody się nie sprawdzą i będziemy mogli cieszyć się tym ciepełkiem, już długo. Dziś zrobiłam sobie wolne, ostatnie dwa dni minęły tak, że siedzieliśmy w siedem osób, mając co chwilę zastępstwa więc dziś nawet nie chciało mi się wstawać rano z łóżka, jutro też nie zamierzam. Za moment wezmę się za rysowanie, muszę oddać kilka prac do szkoły, a wieczorem oglądnę "That awkward moment". Wydaje się świetny, tym bardziej, że w roli głównej jest mój ulubiony aktor. Dziś też dzięki takiej pięknej pogodzie udało mi się pierwszy raz poopalać, mimo tego, że nie ma różnicy uwielbiam leżeć na słońcu ze słuchawkami w uszach. Jak na razie mam dla was tyle, trzymajcie się ciepło i mam nadzieje, że słoneczko nas nie opuści.





11 komentarzy:

  1. Narzekaliśmy na zimno a teraz mamy prawie lato! świetny blog :)

    http://nelly-nellyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze Ci pieknej pogody, poniewaz u mnie pada deszcz ! ;c
    Sliczne zdjecia !
    http://smerfetkawera.blogspot.co.uk/2014/05/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, no niestety nie długo się nią naciesze bo od soboty ma lać :(

      Usuń
  3. Świetny pomysł na post ;)
    Fajnie piszesz i ogólnie blog mi się podoba.
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki : jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Bardzo proszę, to naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje, masz cudny blog jak dla mnie jeden z lepszych :)
    P.S zapraszam do mnie http://xallessia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Widzę, że Ty dopiero zaczynasz, a wiec życzę wytrwałości i zaobserwuje bo bardzo fajnie się zapowiada! <3

      Usuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger