#sunday

Niedziela, niedziela. Nie lubię tego dnia w roku szkolnym, szczególnie w tym miesiącu. Moje majowe niedziele są i jak na razie nie zamierzają przestać być dniami pełnymi nauki. Mam to do siebie, że zwykle zostawiam dużo rzeczy na ostatnią chwilę. U mnie to chyba normalne, chociaż mam zamiar przestać tak robić od przyszłego roku szkolnego, parę razy się na tym nieźle przejechałam, jak widać nawet to nie pomogło aby zmienić kilka przyzwyczajeń. Na dworze znów pojawiła się okropna pogoda i wygląda bardziej na początki jesieni, niż środek wiosny. Wzięłam na chwilę laptop na kolana, aby móc się wyrwać na parę minut, pewnie jak większość osób wie - ze znienawidzonej prze zemnie historii.

4 komentarze:

  1. oglądałam Eurowizje, gratuluje Polsce 14 miejsca, choć przed chwilą Donatan opublikował na fb informacje, ze wedlug glosowania smsami powinni byc na 5 miejscu ;)

    ja takze obserwuje ;*
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, Polska straciła wiele przez niesprawiedliwe osoby które oceniały, jednak moim zdaniem kobieta z brodą, facet z cyckami jak wolą gdyby nie jej/jego kontrowersyjny wygląd zyskał/a by wiele pozytywnych komentarzy bo talent ma ogromy! :)

      Usuń
  2. Też narzekam na tą pogodę, ale na szczęście coraz bliżej już do lata! ;)
    Obserwujemy? Czekam na odp u mnie ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny blog więc obserwujemy, no tak mam dość pogody, ale stwierdziłam, że dość narzekania na blogu i czas zająć się bardziej pozytywnymi rzeczami! :)

      Usuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger