# 2

Kolejny dzień, znów wciągnęło mnie pisanie postów.
 Na szczęście lekarstwa podziałały i czuje się już o wiele lepiej. Mimo tego że bardzo mi się nie chce, zależy mi żeby iść do szkoły. Nie mogę mieć zaległości tym bardziej że to ostatnie dwa tygodnie i muszę jeszcze poprawić kilka ocen. Dzisiejsza niedziela była dość leniwa, najpierw posiedziałam trochę w domu a potem wybrałam się na małe zakupy udało mi się zdobyć parę spodni i miętowy gruby oversize'owy sweter który będzie idealny na zimę. W tę porę roku lubię mieć wszystko takie cieplutkie. Odwiedziłam empik, zauważyłam że książka Demi Lovato już jest u nas, w najbliższym czasie muszę ją kupić. Albo może dostanę ją pod choinkę? Taki prezent by mi pasował. Po zakupach będąc w domu usiadłam na chwilę z książką do historii. Tylko że ten przedmiot nie wchodzi mi do głowy, więc jak widać znów wylądowałam tu. Dzień bardzo mi się ciągnie - jest dopiero siedemnasta, a wydaje się że jest o wiele później i do tego chce mi się spać. Wczoraj zauważyłam że po opublikowaniu na Facebooku wbiło się 80 wyświetleń, więc z tego posta chciałam przy okazji podziękować wszystkim którzy głosowali na filmik w którym wystąpiła moja siostra. Dzięki wam udało nam się przejść do drugiego etapu, a teraz wszystko w rękach jurorów którzy z pośród kilkunastu najlepszych filmików wybiorą ten jeden zwycięski. A i włączyłam możliwość dodawania anonimowych komentarzy, więc udzielajcie się pod postem. 


2 komentarze:

  1. super piszesz, ekstra sie czyta, pisz dalej i czesciej, bede wpadac! ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger