#Christmas

Od kilku dni trwa świąteczny szał. Wielkie sprzątanie, zakupy, gotowanie. Na szczęście już jutro wigilia.  Przed chwilą udało mi się wysłać przesłodkie życzenia mojemu kochanemu przyjacielowi z zagranicy, u którego nie obchodzi się świąt Bożego Narodzenia ale dla mnie to nie ma znaczenia, chciałam się podzielić tym szczęściem które ogarnia wielu ludzi poprzez ten wspaniały świąteczny klimat. Kocham to uczucie gdy poprzez mały gest sprawiłam komuś radość.
A więc właściwie to ten post zaczęłam tylko po to aby wam też móc złożyć najlepsze życzenia, wesołych świąt, spełniania marzeń, dotrzymania noworocznych postanowień, samych szósteczek w szkole, żeby wszystkim moim znajomym z trzecich klas udało się dostać do tych szkół na których im najbardziej zależy, zdrowia, zajebistego sylwestra i przede wszystkim aby kolejny rok był lepszy od poprzedniego ♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger