#freetime

Doczekałam się dnia w którym mogę chociaż na chwilę odpocząć od tej szkoły, na jutro tylko sprawdzian z matematyki. Dziś prawie cały dzień były zajęcia z OHP na których rozwiązywaliśmy różnego rodzaju ankiety, zagadki, dużo rozmawialiśmy.Więc wiele myślałam na temat mojej przyszłości, na ankietach o pracy wychodzi mi praktycznie zawsze to samo czyli ze jestem duszą artystyczną. Z czym zgadzam się w stu procentach, uwielbiam sztukę. Do tego lubię matematykę, a fizyka idzie mi w miarę dobrze. Od zawsze podobała mi się praca architekta więc wybierając liceum, staram się dopasować właśnie do tego że w przyszłości będę chciała iść na studia o tym kierunku. Projektowanie budynków, wnętrz oraz ogrodów to praca która nie dość że mi się podoba to do tego wszystkiego jest dobrze płatna. Byłaby idealna, tym bardziej że chciałabym skończyć studia w Krakowie i kto wie, może tam zamieszkać? Żywiec jest takim miastem w którym nie ma zbyt wielu możliwości aby rozwijać się zawodowo. Jednak na razie to wszystko to tylko małe marzenia w mojej głowie. Przed sobą mam jeszcze wiele celi do osiągnięcia zanim w ogóle skończę gimnazjum którego mam już dość.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger