#kolejnypostoniczym

Trochę się nudzę i kolejny dzień minął mi na nic nie robieniu, może obejrzę później jakiś nowy film. Zależy mi aby w najbliższym czasie dodać posta coś w stylu moje ulubione darmowe aplikacje na android, wiem że wiele osób nie ma czasu aby szukać ciekawych w milionie innych w sklepach online dlatego takie coś może być dość przydatne. Sama lubię przeglądać i szukać nowe aplikacje więc myślę że spokojnie uda mi się coś takiego zrobić. Tylko najpierw muszę je podzielić i mniej więcej uporządkować Sobie wszystko w telefonie bo mam gry pomieszane z aplikacjami do zdjęć i widgetami. Przez co ciągle muszę czegoś tam szukać.
Jeżeli ktoś ma jakiś ciekawy pomysł na posta to piszcie w komentarzach lub na asku. Wtedy postaram się zrobić takiego posta w miarę możliwości.

ASK


2 komentarze:

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger