?

Kilka dni temu przypadkiem trafiłam na mojego bloga. Razem z końcem roku szkolnego przestałam dodawać posty, praktycznie o nim zapomniałam. Znajduje się na nim wiele rzeczy z ostatnich kilku lat, co wywołuje masę wspomnień tych pozytywnych, i tych o których wolałabym nie pamiętać. Przeglądając go widzę jak dużo się zmieniło, przede wszystkim jak zmieniłam się ja i osoby które mnie otaczają. I właśnie chyba to sprawiła że szkoda by było gdyby został usunięty. Za dużo dla mnie znaczył. Minęły wakacje - na których poznałam wspaniałych ludzi. A teraz kończy się kolejny rok. Za niedługo święta i to raczej dzięki temu klimatowi mam ochotę na chwilę usiąść przed komputerem i podzielić się z ludźmi tym co u mnie słychać. A więc w końcu doczekałam się weekendu, po tygodniu w którym miałam ładny zapieprz w szkole. A tu złapała mnie choroba, muszę zażyć lekarstwa i mam nadzieje że do poniedziałku trochę mi się polepszy. Nie chce siedzieć w domu tym bardziej że mam jeszcze tyle do napisania. Jak na razie to chyba tyle, bo kłania mi się sobotnie sprzątanie pokoju.

ASK
TUMBLR


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger