#2013

No a więc w końcu długo oczekiwany Sylwester. Już od jakiegoś czasu czekałam na nowy 2014 rok który mam nadzieje będzie dużo lepszy niż poprzednie lata i w końcu uda mi się spełnić moje postanowienia noworoczne. We wrześniu będę iść do nowej szkoły, zaczynam nowy etap z czego bardzo się cieszę. Mam już dość mojego gimnazjum, ogólnie tego budynku do którego chodzę już przez 9 lat dzień w dzień. Oczywiście w większości uwielbiam osoby z mojej klasy, dość dobrze się dogadujemy i jesteśmy zżyci, na pewno będę tęsknić ale i tak mi zależy aby w końcu skończyć tę szkołę. Chcę poznać dużo nowych ludzi i w końcu najbardziej skupić się na przedmiotach które są dla mnie ważne, czy przestać pieprzyć się z takim czymś jak obniżenie oceny na koniec za brak kilku lekcji w zeszycie, notatki robi się dla Siebie a nie dla nauczyciela. Nie lubię nauczycieli którzy nie potrafią motywować ucznia i robić ciekawych lekcji, niestety w większości przypadków tak jest i przez to tak wiele osób olewa szkołę. Dobra więcej o tym nie piszę bo przez te wolne dni miałam odpocząć od nauki. W końcu dziś wybiorę się na jakąś imprezę! Sylwester spędzam na domówce i mam nadzieje że będzie mega. Może potem wrzucę kilka zdjęć przez wyjściem jak się ogarnę bo ktoś na asku pisał żebym wrzucała stylizacje, stwierdziłam że robienie tego często byłoby bez sensu ale raz na jakiś czas dlaczego nie.
Czy mogę powiedzieć że 2013 rok był udany? Moim zdaniem był lepszy niż poprzednie lata i bardzo zmienił moje poglądy przez to że przeczytałam dwie książki motywacyjne i wiele rzeczy które mają z tym związek. Poznałam wiele nowych osób, wakacje w Grecji były idealne, z wieloma osobami zaczęłam mieć lepsze kontakty. Znów wróciłam do pisania bloga, więc mogę powiedzieć że rok chociaż bywały bardzo słabe momenty kończy się dla mnie pozytywnie. Niżej wrzucę trochę wybranych zdjęć z tego roku.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Ssincerie , Blogger